Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki.
Więcej informacji można znaleźć w Regulaminie.

Pomoc techniczna - Serious Sam HD: Drugie Starcie

Witaj w internetowym dziale Pomocy Technicznej firmy CD Projekt!

Aktywacja klucza produktu w programie Steam jest jednorazowa. Po jej dokonaniu klucz jest trwale wiązany z kontem użytkownika Steam. Oznacza to, że aby ponownie grę zainstalować lub uruchomić, należy zalogować się na na to samo konto Steam na którym klucz został aktywowany. Poniższa instrukcja pomoże w przejściu przez procedurę odzyskania konta użytkownika Steam.

Użytkownik musi pamiętać o następujących rzeczach: - Skorzystanie z procedury jest możliwe wyłącznie jeśli przy zakładaniu konta podany został prawdziwy, aktywny, adres e-mail. - Wiadomości są wysyłane przez program Steam automatycznie. Zdarza się, że są traktowane jako spam i przenoszone do folderu z niechcianą pocztą lub w ogóle blokowane przez serwer pocztowy. Jeśli wiadomości nie dochodzą na Twoją skrzynkę wyłącz w ustawieniach poczty filtr antyspamowy i spróbuj ponownie. - Jeśli nie uda się odzyskać konta automatycznie konieczny będzie kontakt bezpośrednio ze wsparciem technicznym Steam. Firma CD Projekt nie jest administratorem kont użytkowników Steam, nie ma dostępu do informacji na ich temat i nie jest w stanie pomóc w żaden bezpośredni sposób.

1. Aby rozpocząć procedurę odzyskiwania konta, w oknie logowania do programu Steam, kliknij przycisk "Odzyskaj utracone konto". 2. Jeśli pamiętasz nazwę konta na którym aktywowano grę wybierz opcję "Znam nazwę mojego konta" i postępuj wg. dalszych instrukcji. Jeśli jednak nie pamiętasz lub nie jesteś pewien nazwy konta - przejdź do kroku 3.2a. Podaj nazwę swojego konta i kliknij "Dalej". Po chwili, na skrzynkę e-mail powiązaną z kontem, zostanie wysłana wiadomość zawierająca:- kod weryfikacyjny- tajne pytanie, które wybrałeś w czasie tworzenia konta Steam 2b. Podaj kod weryfikacyjny oraz odpowiedź na tajne pytanie, które otrzymałeś w wiadomości e-mail od wsparcia Steam. Po ich podaniu zostaniesz poproszony o podanie nowego hasła logowania.Jeśli podane przez Ciebie kod weryfikacyjny, tajna odpowiedź lub hasło będą nieprawidłowe pojawi się następujący komunikat: W przypadku podania prawidłowych danych hasło zostanie zmienione i pojawi się komunikat: Po zalogowaniu na konto zarejestrowane na nim gry będą widoczne w menu "Biblioteka" ze statusem "Niezainstalowana". 3. Jeśli nie pamiętasz nazwy swojego konta Steam to ją w pierwszej kolejności trzeba odzyskać. Możesz to zrobić na podstawie dwóch rzeczy - kontaktowego adresu e-mail lub klucza produktu jednej z zarejestrowanych na koncie gier. Klucz produktu (kod produktu, numer seryjny) znajdziesz w instrukcji do gry.Pamiętaj, że wyłącznie w przypadku podania klucza produktu masz pewność, że przesłana zostanie nazwa konta powiązanego z daną grą. 3a. Po podaniu wybranych danych pojawi się komunikat: Sprawdź swoją skrzynkę e-mail - powinieneś otrzymać wiadomość zawierającą nazwę konta ("Steam account name"). Jeśli pamiętasz hasło logowania - zaloguj się na konto. Jeśli nie pamiętasz hasła - przejdź przez proces resetowania wg. instrukcji w punkcie 2.

Ogłoszenie

Dział Pomocy Technicznej pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.

Nr telefonów: 22 519 69 66, 22 487 57 58

Masz problem z zarejestrowaniem gry lub konta na stronie CD Projekt? Kliknij tutaj.

Uwaga. W piątek 18.04.2014 kontakt telefoniczny możliwy będzie tylko do godz. 15:00.

Rejestracja Gier i ProgramówZarejestruj grę